Kezdés:
Ez a tanfolyam már véget ért,
figyeld az új időpontokat!
Hossz:
16 tanóra
Az egyes alkalmak
Ár:
49 000 Ft+áfa
ingyenes!
Részvételi mód:
Visszanézhető videók
Alkalmazásunk méri a válaszunk helyességét és a reakcióidőnket is. Az XAML a Microsoft grafikus felületek programozásához használt eszköze, segítségével tetszetős Windows programot készítünk. (Megjegyzés: a Xamarin segítségével az XAML a Macintosh és a különböző mobil - Android, iOS - platformon történő fejlesztéshez is használható, így ez egy univerzális eszköz egyébként.) Belépő vizsga: a Visual Studio 2015 Community változatának telepítése arra a gépre, ahol a tanfolyamot el akarjuk végezni, a lentebb, az Előkészületekben található leírás alapján. EZ A KÉPZÉS EGY TELJESEN KEZDŐKNEK SZÁNT TANFOLYAMSOROZAT ELSŐ RÉSZE C# TÉMAKÖRBEN, SEMMILYEN ELŐKÉPZETTSÉGET NEM IGÉNYEL! A kapcsolódó tanfolyamok az oldal alján találhatóak.
Ehhez a képzéshez nem kérünk semmilyen speciális előképzettséget, csak magasszintű számítógéphasználati ismereteket (ha valaki tudja, mi az, hogy operációs rendszer, mappa, és állomány, akkor ez kezdésnek elég lesz) és komoly elszántságot.
A tanfolyamon menet közben megismerkedünk a C# nyelv felépítésével, alapvető lehetőségeivel és a(z egyik) grafikus alkalmazásfejlesztési környezetével.
Mindenkinek, aki szeretne megtanulni programozni, és az egyik legsokoldalúbb és legtöbb helyen használható nyelvet szeretné ehhez megismerni. A tanfolyamot azoknak is ajánljuk, akik szeretnének indulótőkét szerezni egy komolyabb fejlesztői képzéscsomag sikeres elvégzéséhez.
Oktató
Plesz Gábor

Szoftverfejlesztés oktató

Témakörök
Előkészületek
Egy egyszerű memória játék készítése windows-os grafikus felületen! (1. alkalom)
Egy egyszerű memória játék készítése windows-os grafikus felületen! (2. alkalom)
Egy egyszerű memória játék készítése windows-os grafikus felületen! (3. alkalom)
Egy egyszerű memória játék készítése windows-os grafikus felületen! (4. alkalom)
A tanfolyam az alábbi területeket érinti, mindenből annyit, amennyi a feladat elvégzéséhez szükségünk lesz: kódtár (github) használata, XAML alapok, változók használata, elágazások használata, ciklusok használata, függvények használata és írása, események létrehozása és felhasználása.

Teszteld a tudásod!

Töltsd ki tanfolyamhoz tartozó tesztet!
Technikai információk
Részletes technikai információkat csak a képzés hallgatói nézhetik meg bejelentkezés után!
Tanfolyami értékelőlap
Kérlek segíts nekünk abban, hogy kitöltöd a kérdőívünket a tanfolyammal kapcsolatban!